Zaterdag 9 en zondag 10 september 2023 is het weer zover, Open Monumenten Weekeinde. Net zoals een aantal jaren geleden werkt Het Zendstation mee aan deze dagen met een fraai programma waarbij ook het Omroep Zender Museum (in Het Zendstation gevestigd) haar deuren opent voor bezoekers. Naast de mogelijkheid om het monumentale gebouw van Het Zendstation te bezichtigen tonen een elftal IJsselsteinse kunstenaars hun werken. De nieuwe tentoonstelling van het Omroepzender Museum is te bewonderen en zelfs de spreekwoordelijke dichte deur van het Nucleair Chemisch Onderkomen - de bunker - zal deze dagen open staan. De openingstijden op beide dagen zijn van 10:30 tot 16:00. Catering is aanwezig en rondom het gebouw is voldoende parkeergelegenheid. Het bezoekadres is Biezendijk 3, 3412 KB te Lopikerkapel. Kijk voor meer bijzonderheden op de website van Het Zendstation.

BO Entree Aangepast  NCO Dichte Deur Aangepast