Hieronder kunt u zich momenteel even niet opgeven voor de Omroep Zender Museum nieuwsbrief i.v.m. wat spam uit Rusland. Opgeven voor de nieuwsbrief kan echter altijd via ons contactformulier, vermeld hiertoe uw naam en email adres in het bericht.

Klik op 'aboneer hier', vul uw naam en e-mail adres in en klik op 'inschrijven'. U ontvangt van ons een e-mail met een bevestigingslink. Pas na aanklikken van déze link is uw inschrijving afgerond.

Nieuwe uitgaven van onze nieuwsbrief worden dan voortaan als PDF bijlage naar uw e-mail adres gestuurd. Wij zien uw inschrijving als een steuntje in de rug voor het Omroep Zender Museum waarvoor onze dank !

Tot nu toe zijn de volgende nieuwsbrieven uit naam van het Omroep Zender Museum verstuurd :