Het Omroep Zender Museum is op gezette tijden geopend voor bezoek. Na een introductie waarbij de historie van het omroepzenden wordt toegelicht krijgt u een rondleiding waarbij electronenbuizen, AM, FM én televisiezenders werkend bekeken kunnen worden. Zelfs digitale systemen zoals DAB en DVB-T kennen al een historie waardoor deze ook te vinden zijn in ons museum.

De rondleidingen vinden plaats op maandagen en zaterdagen. Via de hoofdmenu keuze 'bezoek het museum' kunt u zich hiervoor aanmelden.

Voor het komende jaar zijn de mogelijke bezoekdata inmiddels bekend. Maar ook op de aanstaande zaterdagen 20 november en 18 december zijn er nog mogelijkheden. Kijk daarom eens in uw agenda en reserveer een plekje !