De openstelling van het Omroep Zender Museum tijdens het weekeinde van de Nationale Museumweek heeft tientallen bezoekers getrokken. Alhoewel het op zaterdag (waarschijnlijk door het prachtige weer) minder druk was dan op de zondag hebben toch een 150 bezoekers kennis kunnen maken met de omroep zendtechniek in de ruimste zin van het woord.

mw15-0

De bezoekers kwamen uit alle windstreken, van Friesland tot Zeeland, van Cabouw tot Vreeswijk. Allen lieten zich graag een en ander vertellen over alles wat nodig is om uit te zenden.

mw15-1  mw15-2  mw15-3

Mocht u na het proefen van de uitzendtechniek meer willen weten van de historie en diverse zenders gedemonstreerd willen zien neem dan deel aan een rondleiding door het Omroep Zender Museum. U kunt hier uw afspraak maken.